Moda Kumaşlar. Her şeyden önce, tasarımcılar kumaşları almak için kumaş mağazalarına gitmez, imalatçılardan, toptancılardan veya ajanlardan satın alırlar. Aslında, kumaş genellikle yeni bir koleksiyon tasarlarken çalışacakları ilk şey olur; çünkü kumaşlar genellikle koleksiyon tasarlanmadan önce seçilir veya araştırmaya başlamış olurlar. Moda şirketleri gibi kumaş şirketleri koleksiyonlar parça kumaş yaratacak, ancak tasarımcılar önlerinde bir sezon çalışıyorlar (tasarımcılar giyim yaratmak için kumaşlarla çalışmak için bir mevsime ihtiyaç duyuyorlar.) Bence moda tasarımının aslında oldukça sınırlayıcı olduğu ilginç, Çünkü tasarımcılar var olan ve mevcut olan kumaşlarla çalışabilirler. Çok az sayıda moda markası aslında kendi kumaşlarını yaratıyor, bu genellikle sadece kumaşlara ihtiyaç duyan büyük spor giyim şirketleri tarafından yapılmaktadır. Lüks markalar özel baskılar, renk kombinasyonları veya boyalar isteyebilecekler, ancak nadiren elde edecekler. Bir kumaş kendileri için özel olarak yaratılır ve dokunur. Bir moda koleksiyonu için kumaşların alınmasıyla ilgili adımlar.
Kumaş koleksiyonlarına bakın.
Moda Kumaşlar. Önemli kumaş fuarları genellikle moda haftalarıyla aynı saatte gerçekleşir (aşağıdaki moda haftasında kumaşları gösterdikleri hariç). Şöyle ki, şovların tam ortasında şaplak atmak demektir; tasarımcılar şu an için bir sonraki kumaş için araştırma yapmaktadırlar Koleksiyonlar! Fuar, büyük kumaş tedarikçilerinin çoğunu içeriyor, her biri bir stand inşa ediyor kumaş alanlar ve tasarımcılar onları ziyaret edebilir ve kumaşların geniş renk örnekleri olacak koleksiyonları dolabilir. Tasarımcılar ilgilendikleri kumaşları seçecek ve örnek sipariş verecek.
Parti Kumaş Alanlar. Bazı markalar her mevsim kumaş üreticileriyle çalışacak, bu nedenle onları bir fuar gösterisinde (yoğun, tozlu bir cehennemde) görmek yerine, temsilcileri veya temsilcileri ofislerine gelecekler. Fuar fuarıyla aynı anlaşma, yeni koleksiyonlarının örneklerini getirecekler ve tasarım ekibi hangilerinin ilgiyle çekileceğini seçecek. Örnekler takip edilecek.
Seçimi daraltın.
Moda Kumaşlar. Tasarımcılar numuneleri alırlar (bazen askılar da denir) ve kumaş seçimlerini daraltmaya başlarlar. Örneğin bir şirketin koleksiyonlarında 15 kumaşa ihtiyacı var, yirmi seçebilir ve hangisinin en iyi işe yaradığını görmek için bir fizibilite testi yapabilirler. Kumaşların bazı numunelerini sipariş edecekler (bu üreticinin sağladığı renkte olacaktır) ve kumaşı test etmek için birkaç giysi hazırlayacaklardır. Giysiler büyük olasılıkla bir önceki sezondaki şekiller olacak, zira henüz yeni sezon tasarlamamışlar. Diyelim ki bir yün tüvitine bakıyorlar, geçen sezonden bir blazer yapmayı seçebilirler, örtüyü beğenip beğenmediklerini, hissettiklerini ve bu tüvitin görünümünü görebilirler. Bunu yaparken, tasarımcılar kumaşların birçoğunu “eylem” içinde görmek için bir şans bulacak. Sonra koleksiyon için kumaşların son seçimini yapacaklar.
Koleksiyon kumaşlarını sipariş edin.
Moda Kumaşlar. Kumaşlara karar verdikten sonra, toplama kumaşları için bir sipariş vermeleri gerekir. Koleksiyon, markanın podyumda kullanacağı, alıcılara göstermek için, satış sergilenecek ve sonunda basın örnekleri olarak kullanılacak giysiler dizisidir. Her giyimden bir tanesi küçük bir marka olacakken, daha geniş bir marka her giysinin 10 ila 20’sini oluşturabilir dört koleksiyon yaptık ve hepsini podyumda ve podyumda gösteri için yaptık) Ardından bir koleksiyon gitti ve bir kişi yolculuk ediyordu, bu yüzden ve diğer birkaç ülkeye gidiyorduk.)
Parti Kumaş. Koleksiyon kumaşlarını sipariş etmek, işlerin pahalılaşmaya başladığı yerdir. Diyelim ki şirket yün tüvitini kullanmaya karar veriyor ancak siyah, gri ve pembe renkleri istiyorlar çünkü bu renkler kendi koleksiyonundaki ana renklerdir. Ancak kumaş üreticisi sadece siyah, lacivert ve kırmızı renklerde sunuyor.
Bir yanıt bırakın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.